Tuesday, November 16, 2010

The Fairytales and me

Sewaktu kecil, saya sangat suka dengan cerita kartun dan dongeng. Saya suka membaca buku cerita bergambar dan komik dan menonton film kartun, mulai dari Malin Kundang, Sangkuriang, Thumbellina, dan banyak lagi. Tapi entah kenapa, dari semua itu, yang menjadi favorit saya adalah cerita mengenai peri-peri. They're so magical. Pretty creatures with magical ability living in a mysterious world where only those who believe could go.

And so, I named my new notebook with one of the fairy in the story, Thinkerbell, after Peterpan's Tinkerbell. I'm wishing Thinkerbell could be the gate to all unimagined imagination, to the unthinkable creation, and not to forget to be the 'bell' of  mindfulness...


Picture from HERE

2 comments:

Nelly said...

alamaaaak, i love fairy toooo!
gue kan mengoleksi buku2 ceritanya yang banyak belakangan ;p

[eitna!] said...

hahaha.... gw gak segila lo kok :)
but still, i do looove fairies....:))